سئو سایت وردپرس
نوشته شده توسط : hire eu

سئو سایت چیست؟

بی شک اولین سوالی که با آن مواجه می شویم این است که سئو سایت وردپرس چیست؟ و در طی مراحل آن چه کارهایی برا سایت ما انجام می شود؟

سئو یا همان سئو وب سایت ب معنی بهینه سازی سایت برای موتورهای جست جو می باشد. در واقعه به هر فعالیتی که باعث شود سایت ما در موتورهای جست و جو رتبه دریافت کند و بعد از آن هم بهتر و بهتر شود سئو سایت گفته می شود.

سئو روش و اصول کاری خاص خودش را دارد اما بطور کلی اگر بخواهیم بگوییم کار عجیب و غریبی نیست م هرکاری که در طی مراحل آن انجام می شود برای بهبود سلامت سایت، محتوای سایت و محبوبیت سایت می باشد. بنابراین باید گفت که برا بالا اوردن سایت، انجام سئو توسط متخصیصا این کار برای سرمایه گذاری شما بسیار عالی است. این نکته را هم بگوییم که موارد زیادی در تعرفه سئو سایت وردپرس شما اثر می گذارد.

سئو سایت از چه بخش هایی تشکیل می شود

خدمات سئو سایت وردپرس به سه بخش مهم تقسیم می شود که هر بخش روی تعرفه سئو سایت شما اثر می کذارد. که این سه بخش شامل موارد زیر می باشد:

  1. سئو On-page

این بخش شامل تمامی کارهای است که ما داخل سایت خود روی محتوای سایت، لینک سازی داخلی، صفحات اصلی و ... انجام می دهیم. سئو سایت شامل تمامی موارد مربوط به امور بهینه سازی موتور جستجو داخلی سایت که از بدیهخی ترین و ابتداییی ترین اصول سئو می باشد که با وجود سادگی بیشتر نسبت به بخش های دیگر از حساسیت و دقت بالاتری برخوردار است.

  1. سئو off-page

این بخش ار سئو شامل تمامی امور بهینه سازی ای می باشد که ما خارج از سایت خودمان انجام می دهیم و هیچ کاری در داخل دامنه سایت خودمان انجام نمی شود. این امور شامل برندسازی، لینکسازی های خارجی، بلاگ نویسی مهمان، رپرتاژنگاری و ... می باشد. این روش حساسیت بالایی دارد و همچنین پیچیدگی های خاص خودش.

  1. سئو تکنیکال Technical SEO

سئو تکنیکال مانند سئو On-page در داخل سایت خودمان انجام می شود با این تفاوت که این سئو پیچیدگی های خیلی بیشتری دارد و شما رسما با مسائل فنی سایت سروکار دارید. مواردی که در این سئو یا انها سروکار دارید شامل: بک اند سایت، بهینه سازی های سرعت، بهینه سازی های ارور صفحات، تنظیمات هاست، امور کش و … است.

  1. سئو محلی یا Local SEO

این سئو با موارد قبلی فرق دارد و جزو امور اصلی سئو محسوب نمی شود. در این بخش شما موقعیت مکانی کسب و کار خود را توسط گوگل شناسایی می کنید تا شما را به کاربرانی که نزدیک موقعیت مکانی شما هستند نشان دهد.





:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 90
|
تعداد امتیازدهندگان : 29
|
مجموع امتیاز : 29
تاریخ انتشار : شنبه 1 ارديبهشت 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: